Tel: 387 (33) 650 685  Fax: +387 33 255 461  Mail: info@fmrsp.gov.ba

Služba za digitalnu transformaciju i upravljanje e-procesima

                               , načelnik službe

e-mail: lejla.dzanko@fmrsp.gov.ba

Tel: 033 407 638

U Službi za digitalnu transformaciju i upravljanje e-procesima obavljaju se sljedeći poslovi: obavljanje kontrole i zaštite informatičke infrastrukture, upravljanje softverskim procesima, održavanje, unaprjeđenje, te dizajniranje novih softverskih procesa i odgovarajućih hardvera; obezbjeđenje adekvatnog i sigurnog pristupa Internetu za sve korisnike domene; izrada politika IT sigurnosti i usklađivanje e-procesa sa GDPR-om, upravljnje radom postojećih e-procesa, izrada planova i dizajniranje novih e-procesa; instalacija nadogradnji za Microsoft operativne sisteme i aplikacije kao i nadogradnja antivirusnih definicija na sve domenske klijente; instalianje, konfiguracije, održavanje i nadograđivanje Windows klijentskih operativnih sistema i osnovnih aplikacija; pružanje tehničke pomoći manje iskusnim korisnicima u vezi sa radom na mreži; pripremanje planova i programa istraživanja u nadležnoj oblasti i predlaže konkretna metodološka rješenja; upravljanje jedinstvenim registrom korisnika gotovinskih naknada na koje se ne uplaćuju doprinosi; utvrđivanje stanja u oblasti upravljanja jedinstvenim registrom korisnika gotovinskih naknada na koje se ne uplaćuju doprinosi; izrada stručnih izvještaja, analiza, mišljenja i programa; učestvovanje u pripremi ugovora koji su u nadležnosti organizacione jedinice; izrada strategije razvoja upravljanja jedinstvenim registrom korisnika gotovinskih naknada na koje se ne uplaćuju doprinosi; vršenje svih drugih poslova koji su u funkciji ostvarivanja prava iz oblasti upravljanja jedinstvenim registrom korisnika gotovinskih naknada na koje se ne uplaćuju doprinosi i poslovi koji omogućavaju bolju inkluziju osoba sa invaliditetom; analitičko-istraživački poslovi i statistička obrada podataka o korisnicima, oblicima, pravima i mjerama; poslovi prijema, upisa, razvođenja i raspoređivanja signirane pošte, evidentiranje i združivanje akata, dostavljanje akata u rad, otpremanje pošte, upis prispjelih i otpremljenih dokumenata, kao i vođenje kompletnog kancelarijskog poslovanja, arhiviranje akata Ministarstva; digitalizacija svih zaprimljenih akata, upravljanje DMS-om; vođenje evidencije o pečatima; administrativno – tehnički, kurirski poslovi; poslovi upravljanja motornim vozilima; priprema objava javnih poziva za dodjelu sredstava i obavljanje poslova u vezi sa javnim pozivima koji su u nadležnosti Službe; učestvovanje u sačinjavanju odluka i ugovora koji su u nadležnosti Službe; vođenje registra i praćenje realizacije zaključenih ugovora koji su u nadležnosti Službe; obavljanje i drugih poslova iz nadležnosti Pisarnice.

Naprijed navedeni poslovi vrše se u okviru unutrašnjih organizacionih jedinica i to:

Odsjek za infrastrukturu podataka, upravljanje e-registrima i tehnološku infrastrukturu

U Odsjeku za infrastrukturu podataka, upravljanje e-registrima i tehnološku infrastrukturu obavljaju se sljedeći poslovi: obavljanje kontrole i zaštite informatičke infrastrukture, upravljanje softverskim procesima, održavanje, unaprjeđenje, te dizajniranje novih softverskih procesa i odgovarajućih hardvera; obezbjeđenje adekvatnog i sigurnog pristupa Internetu za sve korisnike domene; izrada politika IT sigurnosti i usklađivanje e-procesa sa GDPR-om, upravljnje radom postojećih e-procesa, izrada planova i dizajniranje novih e-procesa; instalacija nadogradnji za Microsoft operativne sisteme i aplikacije kao i nadogradnja antivirusnih definicija na sve domenske klijente; instalianje, konfiguracija, održavanje i nadogradnja Windows klijentskih operativnih sistema i osnovnih aplikacija; pružanje tehničke pomoći manje iskusnim korisnicima u vezi sa radom na mreži; pripremanje planova i programa istraživanja u nadležnoj oblasti i predlaže konkretna metodološka rješenja; izrada stručnih izvještaja, analiza, mišljenja i programa; izrada strategije razvoja upravljanja jedinstvenim registrom korisnika gotovinskih naknada na koje se ne uplaćuju doprinosi; vršenje svih drugih poslova koji su u funkciji ostvarivanja prava iz oblasti upravljanje jedinstvenim registrom korisnika gotovinskih naknada na koje se ne uplaćuju doprinosi; analitičko-istraživački poslovi i statistička obrada podataka o korisnicima, oblicima, pravima i mjerama; priprema tekstova javnih poziva za dodjelu sredstava i obavljanje poslova u vezi sa javnim pozivima koji su u nadležnosti Službe; upravljanje digitalnim sadržajem na mrežama, web stranicama, blogovima, društvenim mrežama; učestvovanje u  sačinjavanju odluka i ugovora koji su u nadležnosti Službe; vođenje registra i praćenje realizacije zaključenih ugovora koji su u nadležnosti Službe.

Pisarnica

U Pisarnici se obavljaju sljedeći poslovi: kancelarijsko i arhivsko poslovanje za potrebe Ministarstva koje obuhvata: prijem, pregledanje i raspoređivanje cjelokupne pošte odnosno akata; zavođenje svih akata, združivanje akata, dostavljanje predmeta i akata u rad; prijem i zavođenje predmeta, vođenje upisnika, abecednika i rokovnika zaprimljenih predmeta; sređivanje i arhiviranje predmeta; vođenje upisnika drugostepenih predmeta te povrat obrađenih predmeta centrima za socijalni rad i službama od kojih su zaprimljeni; rad sa aktima; razvođenje pošte, vođenje rokovnika predmeta, otpremanje pošte; vođenje evidencije o pečatima; sređivanje i arhiviranje predmeta; čuvanje registratorskog materijala i arhivske građe; primopredaja arhivske građe između Ministarstva i nadležnog arhiva; drugi administrativno-tehnički i kurirski poslovi.