Tel: 387 (33) 650 685  Fax: +387 33 255 461  Mail: info@fmrsp.gov.ba

Sektor za ekonomsko-finansijske i materijalne poslove

Džana Kilić, pomoćnica ministra

e-mail: dzana.kilic@fmrsp.gov.ba  

Tel: 033 714 846  Fax: 033 255 436

U Sektoru za ekonomsko-finansijske i materijalne poslove obavljaju se sljedeći poslovi:

izrada analiza, izvještaja, mišljenja i preporuka iz oblasti finansija; pripremanje materijala za izradu DOB-a i godišnjeg budžeta; usklađivanje godišnjih i trogodišnjih planova rada Ministarstva i godišnjeg izvještaja o radu Ministarstva sa DOB-om, izrada budžeta kroz aplikaciju BPMIS; praćenje izvršenja budžeta Ministarstva; priprema i utvrđivanje dinamike izvršenja budžeta;  izrada plana budućih opterećenja budžetskih pozicija i u vezi sa tim izrada mjesečnih i kvartalnih planova potrebnih finansijskih sredstava; preduzimanje mjera kojima se osigurava realizacija budžeta prema namjeni i dinamici koja je utvrđena u planu; utvrđivanje rokova za podnošenje zahtjeva i ograničenja u pogledu potrošnje; pripremanje odluke o prestruktuiranju rashoda; izrada mjesečnih i kvartalnih i godišnjih izvještaja o izvršavanju budžeta; praćenje i primjena budžetskog računovodstva; obrada knjigovodstvene i finansijske dokumentacije; evidentiranje svih poslovnih promjena; evidencija troškova po  vremenu i nosiocu, analiza, praćenje i unos transfera u JRT u skladu sa odobrenim finansijskim planom korištenja sredstava, vođenje blagajničkog poslovanja i obavljanje pripreme plaća i naknada za zaposlene u Ministarstvu; vođenje namjenski otvorenih podračuna; poduzimanje mjera za povrat nenamjenskih utrošenih ili neutoršenih sredstava; izrada periodičnih obračuna i završnog računa; izrada planova i procjena u oblasti računovodstva; izrada Izjava o fiskalnoj odgovornosti; izrada Izjava o fiskalnoj procjeni zakona i drugih propisa na budžet iz nadležnosti sektora i obrada iste kroz aplikaciju; provođenje procedure nabavke roba i usluga; priprema i izrada plana javnih nabavki Ministarstva na osnovu ispostavljanih zahtjeva rukovodilaca osnovnih organizacionih jedinica; priprema i provođenje odobrenih postupaka javnih nabavki za Ministarstvo; evidentiranje i prijava provedenih postupaka javnih nabavki i sklopljenih ugovora kroz portal Agencije za javne nabavke BiH, nabavka materijalno-tehničkih sredstava i kancelarijskog materijala; sačinjavanje odluka i ugovora koji su u nadležnosti Sektora; izrada akata kojima se uređuje upravljanje ljudskim resursima u Ministarstvu; sve vrste analiza, evidencija, planova, edukacija i obuka sa svim nadležnim institucijama; obavljanje pravnih i personalnih poslova; sačinjavanje odgovora i izjašnjenja na podneske (tužbe, žalbe i druge akte) kod zastupanja Ministarstva u sudskim postupcima; priprema tekstova javnih poziva, sačinjavanje odluka i ugovora koji nisu u nadležnosti drugih organizacionih jedinica; davanje saglasnosti na nacrte ugovora koji su u nadležnosti drugih organizacionih jedinica; vođenje registra svih ugovora iz nadležnosti Ministarstva; vođenje registra i praćenje realizacije ugovora koji su u nadležnosti Sektora; poslovi saradnje sa drugim organima i organizacijama. 

Naprijed navedeni poslovi vrše se u okviru unutrašnjih organizacionih jedinica i to: 

Odsjek za ekonomsko-finansijske i računovodstvene poslove

U Odsjeku za ekonomsko-finansijske i računovodstvene poslove obavljaju se sljedeći poslovi: izrada analiza, izvještaja, mišljenja i preporuka iz oblasti finansija; pripremanje materijala za izradu DOB-a i godišnjeg budžeta; izrada prijedloga budžeta kroz aplikaciju BPMIS; izrađuje formu, smjernice i instrukcije za organizacione jedinice za dostavljanje informacija o budžetu tokom ključnih perioda u budžetskom procesu (tabelarni pregled prioriteta i zahtjeva sektora), praćenje izvršenja budžeta Ministarstva; priprema i utvrđivanje dinamike izvršenja budžeta; izrada plana budućih opterećenja budžetskih pozicija i u vezi sa tim izrada mjesečnih i kvartalnih planova potrebnih finansijskih sredstava; preduzimanje mjera kojima se osigurava realizacija budžeta prema namjeni i dinamici koja je utvrđena u planu; utvrđivanje rokova za podnošenje zahtjeva i ograničenja u pogledu potrošnje; pripremanje odluke o prestruktuiranju rashoda; izrada mjesečnih i kvartalnih i godišnjih izvještaja o izvršavanju budžeta; praćenje i primjena budžetskog računovodstva; obrada knjigovodstvene i finansijske dokumentacije; evidentiranje svih poslovnih promjena; evidencija troškova po  vremenu i nosiocu, analiza, praćenje i unos transfera u JRT u skladu sa odobrenim finansijskim planom korištenja sredstava, vođenje blagajničkog poslovanja i obavljanje pripreme plaća i naknada za zaposlene u Ministarstvu; vođenje namjenski otvorenih podračuna; poduzimanje mjera za povrat nenamjenskih utrošenih ili neutoršenih sredstava, izrada periodičnih obračuna i završnog računa; izrada planova i procjena u oblasti računovodstva; izrada Izjava o fiskalnoj odgovornosti; izrada Izjava o fiskalnoj procjeni zakona i drugih propisa na budžet iz nadležnosti sektora i obrada iste kroz aplikaciju; sačinjavanje odgovora i izjašnjenja na podneske (tužbe, žalbe i druge akte) u svim predmetima koji su u nadležnosti organizacione jedinice; izvršavanje i drugih poslova iz nadležnosti Odsjeka.

Odsjek za opće, materijalne poslove i poslove javnih nabavki

U Odsjeku za opće, materijalne poslove i poslove javnih nabavki obavljaju se sljedeći poslovi: pravni, personalni i opći poslovi na nivou Ministarstva; priprema internih akata Ministarstva; izrada općih akata kojima se uređuje radno-pravni status državnih službenika, namještenika i savjetnika ministra u Ministarstvu; personalni, kadrovski i radno-pravni poslovi; odgovori i izjašnjenja na podneske (tužbe, žalbe i druge akte) kod zastupanja Ministarstva u sudskim postupcima; priprema nacrta ugovora, praćenje realizacije zaključenih ugovora i vođenje registra važećih, odnosno ugovora koji su na snazi; kontrola i vođenje evidencije provođenja postupka imenovanja članova organa upravljanja institucija koje su u nadležnosti Ministarstva; izrada analize, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala na osnovu odgovarajućih podataka; učestvovanje u izradi svih finansijskih planova kojima se osigurava finansijska sredstva u budžetu kao i sva druga finansijska sredstva koja se izdvajaju na temelju posebnih programa i projekata; vođenje materijalno-finansijskog poslovanja; analiza izvještaja i informacija o stanju i kretanju finansijskih i materijalnih sredstava, vršenje distribucije opreme, kancelarijskog i drugog potrošnog materijala; poslovi organizovanja i provođenja godišnjeg i vanrednog popisa imovine i sredstava; organizovanje održavanja i servisiranja tehničkih uređaja; priprema i izrada plana nabavki Ministarstva na osnovu ispostavljanih zahtjeva osnovnih organizacionih jedinica; provođenje postupaka nabavki roba i usluga i radova; evidentiranje i prijava provedenih postupaka javnih nabavki i zaključenih ugovora kroz portal Agencije za javne nabavke BiH, nadzor i planiranje javnih nabavki za potrebe Ministarstva, predlažu se uputstva, smjernice i obrasci u skladu sa odredbama zakonske regulative iz oblasti javnih nabavki, kontrola izvršenja ugovora o javnim nabavkama, praćenje i evaluacija postupaka javnih nabavki; usklađivanje plana nabavki sa operativnim budžetskim sredstvima; sačinjavanje odluka i ugovora koji su u nadležnosti Sektora; vođenje evidencije zaključenih ugovora sa dobavljačima; praćenje i kontrola realizacije ugovora.