NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORI U VEZI SA PRIJAVAMA NA APLIKACIJU ePORODILJA
- On 31 Maja, 2024
Ministar Adnan Delić:
“Poštovane majke,
Uvijek, a posebno u ovom vremenu kada se suočavamo s krizom nataliteta, vaša uloga u našem društvu je neprocjenjiva i nezamjenjiva.
Kao ministar rada i socijalne politike, želim vam izraziti duboku zahvalnost i poštovanje. Vi ste temelj naše budućnosti, stubovi društva na kojima počiva naša zajednica.
Svako dijete koje donesete na svijet nije samo blagoslov za vašu porodicu, već i za cijelu našu zemlju. Vi oblikujete buduće generacije, a time i budućnost našeg društva. Bez vas, svi naši napori da se izborimo s demografskim izazovima bili bi uzaludni.
Svim majkama koje se svakodnevno suočavaju s izazovima majčinstva, želim poručiti da niste same. Učinit ćemo sve što možemo da osjetite da vaša država stoji uz vas i čini sve što je u njenoj moći da vam pruži podršku koju zaslužujete.
Naš prvi korak na tom putu je ova jednokratna podrška za svako novorođeno dijete u 2024. godini za koju su jučer otvorene prijave na našoj ePorodilja aplikaciji.
Danas do podne imali smo 3.151 registrovanu korisnicu od kojih je njih 1443 uspješno unijelo prijave. 800 prijava nije zaključano, dakle majke nisu još unijele sve podatke.
U ovom trenutku najveći broj prijava imamo iz općine Novi Grad Sarajevo – 129 prijava, Tuzla 98, Zenica 87, Ilidža 75 i tako dalje.
Obzirom da je puno pitanja na svim našim kanalima komunikacije i da je teško stići pojedinačno na njih odgovarati, u nastavku čitamo najčešća pitanja i odgovore na njih:
Kako se prijaviti?
U vezi s prijavom, molimo da pročitate uputstva. Izdvojite nekoliko minuta jer na aplikaciji u odjeljku za podršku cijeli proces prijave do u detalje je objašnjen.
Za vas smo pripremili i sekciju često postavljena pitanja gdje na osnovu vaših pitanja na društvenim mrežama, pitanjima koja šaljete kroz zahtjev za podršku dinamički ažuriramo sadržaj na portalu i aplikaciji kako bi na što transparentniji i jendostavniji način informacije bile dostupne svima.
Drugi problem je problem sa porodiljama koje su unijele pogrešan e mail, pa ne mogu verificirati svoje naloge.
Sve koje imate taj problem imat ćete priliku da ponovite svoju prijavu na sistem i podnesete prijavu za ovu jednokratnu pomoć obzirom da je sistem programiran na taj način da se sve registracije građana brišu ukoliko nije nalog aktiviran u roku od 2 dana.
Stoga molimo sve majke koje su imale ovaj problem da se ponovno prijave na sistem i vode računa da e mail koji unesu je ispravan i da mu mogu pristupiti i verificirati svoj nalog.
Jučer nakon objave aplikacije bilo je određenih tehničkih problema sa verifikacijom naloga za porodilje ali je taj problem sinoć riješen i sve porodilje bi trebale da su dobile obavijest da ponovno pristupe aplikaciji i verificiraju svoje podatke.
Obzirom da se radi o velikom broju zahtjeva za podrškom kod popunjavanja prijave (trenutno na sistemu imamo oko 800 zahtjeva za pojašnjenje) želim da naglasim da će svima biti odgovoreno ili putem e mail-a ili putem telefona, ali vas molim za strpljenje jer trenutno imamo jako mnogo zahtjeva.
Ukoliko je došlo do greške kod unosa Imena i prezimena (na primjer ako fali jedno slovo) neće biti problem sa aplikacijama obzirom da će se svi podaci provjeravati i verificirati iz zvaničnih evidencija na osnovu unesenih matičnih brojeva.
Naravno ukoliko se greška javila, pošaljite zahtjev za podršku i kolege iz Ministarstva će ažurirati izmjenu.
Ima li smo pitanja od trudnica koje pitaju na koji način mogu da se prijave, a porodit će se u 10. mjesecu.
Njima, kao i svim ostalim trudnicama poručujemo da uživaju u trudnoći i da neće nigdje zakasniti. Kad se porode i upišu dijete moći će se prijaviti jer uslov prijave je i matični broj djeteta.
Sve žene koje su se porodile ili će se poroditi u 2024. godini mogu podnositi prijavu do kraja godine tako da nema potrebe da se žuri i stvara neki pristisak jer je ovo pravo svih porodilja u Federaciji BiH i nije ograničeno brojem rođene djece.
Kada podnosite zahtjev za podršku zamolili bismo vas da što detaljnije opišete problem koji imate kako bismo ga mogli što prije i efikasnije riješiti.
Na zahtjevima tipa „Zahtjev na prijavu e porodilja” ili „Molim Vas možete li pomoći ne mogu se prijaviti“ ili „Poteškoće prilikom prijave bez ikakvog obrazloženja u čemu je greška i sa čim konkretno imate poteškoću nećemo nažalost moći procesuirati jer nemamo konkretno definisan problem.
Još jedna napomena, a vezano za unos ostalih članova domaćinstva je da je potrebno u ovom koraku unijeti sve članove domaćinstva osim podnosioca prijave (porodilje) i novorođenog djeteta, što znači da je potrebno ponovo unijeti podatke o ocu djeteta ukoliko je on suprug porodilje i ukoliko žive u istom domaćinstvu.
Jedini dokument koji tražimo je potvrda iz banke o vlasništvu računa i taj dokument ne može ništa zamijeniti. To je zbog vaše sigurnosti. Ne želimo da neko iskoristi vaše podatke i zloupotrijebi ih. Na ovaj način bit ćemo sigurni da je podrška otišla na pravu adresu.
E mail adresa mora biti vlastita, ne možete se prijavljivati sa muževih ili adresa drugih srodnika.
Isplate će ići periodično, nakon što se obrade liste prijava pristiglih u jednom mjesecu. Dakle, prijave pristigle ova dva dana maja i tokom mjeseca juna na isplati su oko 10. jula.
Prijave pristigle do kraja jula na isplati su oko 10. Augusta i tako svaki naredni mjesec.
Još jednom vas molimo pročitajte uputstva i nećete imati problema prilikom apliciranja, a i ako imate mi ćemo ih rješavati i sva djeca rođena u ovoj godini dobit će ovo simbolično darivanje na čelo od Federalnog Ministarstva rada i socijalne politike i Vlade FBiH.”
0 Komentari